Subject: INFOKS: ettekirjutus SA Narva Õigeusu Seek, Väike-Rakvere 20/1
From: "Gerli Pajula" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 17:23:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Edastame Teile teadmiseks SA Narva Õigeusu Seek-ile väljastatud
ettekirjutuse hoone, asukohaga Väike-Rakvere 20/1, Narva linn, kohta.

Dokument lisatud e-kirja manusesse.

Lugupidamisega

Gerli Pajula

ohutusjärelevalve büroo

nõunik

+372 5336 6325

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Rahu 38 | 41532 Jõhvi

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>